Thursday, January 6, 2011

1 Keajaiban Extract Acai Berry

"Tiada Orang Yang Boleh Berkata...TIDAK KEPADA KESIHATAN, Sama Ada Anda KAYA @ MISKIN... Tanpa KESIHATAN Yang Baik... Orang KAYA Tidak Boleh Menikmati Kekayaannya... Malah Orang MISKIN akan Terus Miskin..."

PUAN ANISA BINTI AHMAD, 50 TAHUN, KAJANG, SELANGOR.

SEBELUM: Saya menghadapi masalah pada Ligamen pada lutut dan tak berupaya solat berdiri seperti biasa selama 12 tahun. Kencing Manis selama 5 tahun dan telah menggunakan insulin selama 2 tahun. Bacaan yang paling tinggi pernah direkodkan adalah 17. 4 tahun berpantang dari makan nasi untuk elak dari bacaan gula naik. Hanya makan roti, mee & bihun sahaja. Asma selama 5 tahun dan susah tidur malam. Malah sebulan 4 kali ulang alik hospital untuk “gas talian hayat”. Tekanan darah tinggi selama 2 tahun. Masalah sendi pada tangan kiri sehingga memberi kesan pada otot & saraf menyebabkan tangan tidak dapat bergerak dengan bebas. Telah mengambil banyak ubat-ubatan & makanan kesihatan tetapi tiada kesan positif yang ketara.

SELEPAS: Selepas mengamalkan Nu3. AcaiPlus selama sebulan, berat badan saya telah turun dari 73kg kepada 65kg walaupun saya sudah mula makan nasi. Kencing manis telah turun dari 12 ke 4 (paras normal). Sendi pada tangan kiri saya telah kurang sakitnya dan saya telah boleh solat berdiri seperti biasa. Kebas-kebas di kaki juga telah hilang. Saya juga sudah tidak berulang alik ke hospital lagi untuk mengambil insulin & ubat-ubatan lain. Selera makan saya sudah kembali dan boleh makan nasi dan tidak berpantang seperti dahulu. Walau bagaimana pun berat saya semakin menurun.
Terima kasih Nu3. AcaiPlus EcoFirst..!!!

ADAKAH ANDA @ KELUARGA ANDA @ SAUDARA MARA ANDA @ RAKAN2 ANDA @ ORANG DISEKELILING ANDA..... SEDANG MENGALAMI MASAALAH INI
~ Penuaan.
~ Kanser.
~ Kencing manis / Diabetik.
~ Osteoporosis (tulang rapuh).
~ Stroke.
~ Sakit kardiovaskular & Jantung.
~ Obesiti (kegemukan)
~ Sakit2 sendi. Sakit lutut. Rheumatoid Arthritis.
~ Lemah tenaga dalaman (lelaki & wanita).
~ Arterosklerosis (penyumbatan salur darah).
~ Penyakit Behcet (ulser di mulut, organ2 pembiakan serta radang di mata).
~ Sakit Serebrovaskular.
~ Katarak, otot distrofi.
~ Penyakit Crohn (radang pada salur penghadaman).
~ Emfisema. (COPD penyakit paru-paru kronik).
~ Kemandulan serta kecacatan ketika kelahiran.
~ Kerosakan hati (sakit hati tiada ubatnya)...
~ Penyakit Parkinson, kerosakan saraf & otak.
~ Tekanan Oksidatif.
~ Selaran matahari (terdedah kpd sinaran matahari yg berlebihan).

ako copy dr email dan paste kat cini

No comments:

Post a Comment